APCSEL29 AKADÉMIA LETÖLTHETŐ KÉPZÉSI ANYAG
Az APCSEL29 AKADÉMIA 2024. május-júniusában megtartott háromnapos képzésének teljes anyaga
- 16 órányi videó: témánként 10-30 perces szakaszokban
- 16 órányi MP3 hanganyag, ha telefonon, útközben hallgatnád
- a képzésen használt valamennyi PowerPoint prezentáció, amit felhasználhatsz a saját szolgálatodban – 800 dia (!)
- Kiegészítő anyagok és kitölthető lapok, amikről a képzésen szó esik – PDF és Word formátumban
NÉHÁNY AJÁNLÁS A KÉPZÉSRŐL
RÉSZLETES TARTALOM
01. A gyülekezet nyolc dimenziója és a gyülekezetben rejlő lehetőségek kibontakoztatása
A szervezeti átvilágítás alapelvei, erőforrástérkép és a gyülekezet / közösség mobilizálása
- A gyülekezet lényege, célja és küldetése – bibliai alapok az Apostolok Cselekedetei és az apostoli levelek alapján
- A gyülekezeti élet nyolc dimenziójának definiálása, működése és egymásra hatása
- A gyülekezeti állapotfelmérés, mint szervezeti és működési átvilágítás – módszertan, tartalom, kiértékelés
- Missziós stratégia megalkotása az eredmények alapján
- Ajándékok, tehetségek és potenciálok – A gyülekezet erőforrástérképének elkészítése
02. Értékközvetítés, hatékonyság és növekedés – megszentelt értékesítési szemlélet a missziómunkában
A professzionális vállalkozás- és szervezetfejlesztés és a biblikus gyülekezeti működés és missziómunka összefésülése
- Értékesítési szemlélet a missziómunkában: mert van-e nagyobb érték, mint az evangélium üzenete?!
- A SOSTAC modell lépésről-lépésre: a vállalkozásfejlesztés tanulságai a gyülekezetépítésben
- BHAG, GC, SWOT, SOAR, VP, BCG, CANVAS, – eszközök, amiket sosem használunk a missziómunkában, pedig szükségünk lenne rájuk!
- A gyülekezetünk / missziós szervezetünk, mint Brand
03. Inspiráló vezetés és örömteli szervezeti kultúra
Vezetés és delegálás, mint a hatékonyság és a növekedés kulcsa a missziómunkában
- Miért csináljuk, amit csinálunk? – Az egyéni és szervezeti célok tisztázása
- Mit tanulhat egy lelkész egy startup CEO-jától?
- Csoportból csapat – gyülekezeti tagokból szolgáló közösség
- Professzionális szervezeti stratégiák a gyülekezeti munkában
- Hatás és motiválás
- A delegálás, mint a növekedés kulcsa
- A munkatársaink megbecsülésének kultúrája
- A kiválóság, mint szervezeti minőség
04. Az üzenetünk ereje – Storytelling, pitch, TED és standup, mint bizonyságtétel és hitvallás
Hogyan adjuk át azt, ami valóban értékes – rendhagyó kommunikációs tréning nem csak prédikátoroknak
- A kommunikáció, mint a gondolatok, célok és cselekvések értékesítése
- Amit a befektetői pitchből tanulhatunk: hogyan győzzük meg a hallgatóinkat percek alatt?
- TED: hogyan inspiráljunk és érjünk el változást az üzenetünkkel?
- Storytelling: hogyan épít hitelességet és hogyan késztet cselekvésre egy történet elmesélése?
- Standup: humorba csomagolt üzenetátadás
- Hogyan prezentáljunk megragadó módon?
- Felkészülés és háttérmunka – eszközök és technikák – példák és gyakorlatok
05. Misszió a komfortzónánkon kívül
Szükséges szemléletváltások és formabontó evangélizációs projektek a 21. század emberének elérésére
- A gyülekezeti élet és missziómunka megújításához elengedhetetlen szemléletváltások húsz területe
- Fehér foltok, réspiacok és hiányterületek – missziós lehetőségek ott, ahol nem is gondolnánk
- Hogyan üssük át a fogyasztói kultúra, a közösségi média, a spirituális katyvasz, felszínesség, a közöny és kiábrándultság falát az evangélium üzenetével?
- A hatékony missziómunkához szükséges gyülekezeti háttér megteremtése
- Konkrét példák, lehetőségek, eszközök és módszerek
06. Támogatásgyűjtés és projektszponzoráció a közösségi finanszírozás és befektetői pitchek világában
Hogyan szerezzünk anyagi forrást, önkénteseket és támogatókat a víziónk, célkitűzésünk és konkrét projektjeink mellé?
- Az adakozás és támogatásgyűjtés bibliai alapjai
- Szemléletformálás az egyházfenntartói járulékfizetéstől az adakozáson át az elkötelezett támogatásig és a projektszponzorációig
- A hatékony támogatásgyűjtési kampányok felépítése
- Ellenérzések és akadályok leküzdése magunkban és a támogatókban
- Motiválás és utánkövetés
- Eszközök, példák, módszerek
MEGRENDELÉS
A képzési anyaghoz való hozzáférés díja: 25.000 Ft