Weboldalunk cookie-kat használ, hogy kényelmesebb és gyorsabb felhasználói élményt nyújthassunk. A cookie-adatok a felhasználó böngészőjében tárolódnak. A hasznuk, hogy a honlap felismeri, ha már egy látogató járt a honlapon, és segít nekünk megérteni, hogy a weboldalunknak mely oldalait látogatják többen, melyeket kevesebben, hogy ezen adatok alapján tovább fejleszthessük szolgáltatásainkat.
A cookie-k használatának beállításai a bal oldalon található fülre kattintva módosítható.
Nagyvilág, kiskeresztény
Kategória: gyülekezetépítésTalálós kérdés… melyik az az ország, amelyikben 335 milliószoros (!) az infláció, és a lakosság 90%-a munkanélküli, akik semmiféle segélyre nem jogosultak. Ja, és nagyobb, mint MO. Néha nagyon el tud keseríteni, amikor ilyenekről olvasok. És többek között ezért is tisztelem nagyon Bonót a U2-ból, mert volt arca még a Bush idejében odamenni az USA elnökéhez azzal, hogy el kéne engednie 21 afrikai ország teljes adósságállományát, és amikor Bush megkérdezte, hogy ugyan mire fel, akkor Bonó csak letett egy Bibliát az elnök orra elé (…)
Keresőbarát gyülekezet
Kategória: gyülekezeti marketing és PRMi lenne, ha ráeresztenénk a Google Anaytics-et a gyülekezetünkre?! Akkor valahogy így nézne ki a kérdéssor: – Hányan járnak a gyülekezetedbe? Hányan a tagok, és hányan a látogatók? Hány új látogatója van a gyülekezetnek hetente vagy havonta? – Milyen a visszafordulási arányotok – vagyis hányan nem jönnek el másodszor?! Mi rettenti őket vissza?! – Milyen motivációk hozzák el őket a gyülekezetbe? Mit várnak, mire kíváncsiak, mit keresnek?
A tévé szpemel. És a gyülekezet?!
Kategória: kultúra…spam, spam, spam. Nem tévézek! De szöget ütött a fejembe valami. A szószékről vajon mennyit szpemeltem? Lehet, hogy nem volt rossz, amit vagy ahogy mondtam, csak épp „háttértévézés” volt, mert rengeteg kérdés, probléma, „keresés” megválaszolatlan maradt, és a „műsor” nem arról szólt, amit az emberek kerestek volna. (…)
Műsor helyett közösség
Kategória: gyülekezetépítésHa az értékes információt (a tanításokat, felkészítéseket, üzeneteket, válaszokat a kérdéseinkre vagy bizonyos „forró” témákra) célorentáltabban, hatékonyabban, abban az időben, amikor leginkább felkészültek vagyunk a befogadására – egyszóval legoptimálisabb időben és módon megkaphatnánk online, a neten, mobilon (podcast) – akkor minek is menjünk el a gyülekezetbe? A KÖZÖSSÉGÉRT! Hogy egymással találkozzunk, minőségi, értékes időt töltsünk, kikapcsolódjunk, ismerkedjünk, „társasági életet” éljünk. (…)
A jövő/jelen(?) kiber-gyülekezetei
Kategória: online misszió és marketing„Sokan fognak vallási információkat keresni az interneten, meghozni a döntésüket Krisztus mellett online, és online utógondozásban részesülni. Lesznek, akik maguk merítkeznek be (ahogy muszlim háttérhívőkkel is megtörtént), mások kiber-gyülekezetekhez csatlakoznak, mások online és offline Bibliakörökhöz csatlakoznak, vagy kis csoportban fognak dicsőíteni a családjukkal. Emberek milliárdjai számára lesz a mobiltelefon és a PDA a fő eszköz arra, hogy többet tudjanak meg Istenről.”