Friss statisztikai adatok a magyarok közösségi médiahasználatáról
Néhány március végi magyar statisztikai adat:
– a 18-64 éves felnőtt lakosság 56%-a naponta látogatja valamelyik közösségi portált
– a 18-24 éves korosztály 45%-a már a közösségi portálokon posztol ahelyett, hogy emaileket írna
– a teljes magyar lakosság 55%-a van jelen az iwiwen, és 25%-a a facebookon
– az aktívan internetezők 95%-a jelen van az iwiwen, és 85%-uk aktív is! Hogy mit jelent ez az aktivitás, arra nem tért ki a cikk, amiben ezt az adatot találtam, de meglepett a dolog…
– az átlagos magyar facebook-használó 12 órát tölt a facebook előtt aktívan havonta, 130 ismerőse van, havonta 90 tartalmat posztol (ír az üzenőfalára vagy oszt meg cikket, képet, videót), és 80 oldal rajongója. Ezek az átlagok – ami azt jelenti, hogy a skála felső részén ezeknek a számoknak a sokszorosa van!
Ezek után hogy lehetséges, hogy az evangélium terjesztésére még mindig alig használja egy-egy gyülekezet a közösségi médiát?!
Komolyan nem értem, hogyan lehetséges, hogy az evangélium terjesztésére alig használja pár gyülekezet a közösségi médiát! Úgy fogunk járni, mint annak idején a tévével: megbélyegezzük „világinak” és „sátáninak”, aztán kiszorulunk belőle, és csodálkozunk vagy méltatlankodunk azon, mi ömlik belőle. Bocsánat, erről mi is tehetünk a passzivitásunkkal, azzal, hogy nem foglaljuk a teret Isten országa, értékei és üzenete számára, hanem inkább szó nélkül lemondunk róla, kimaradunk b előle és átengedjük másnak.
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!